Event marketingová strategie vybraného podniku – Klára Havelková
Klára Havelková
Master's thesis
Event marketingová strategie vybraného podniku
Abstract:
Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a využití. Cílem di-plomové práce je navržení event marketingové strategie pro vybranou firmu, tedy konkrétně událost pro pražskou společnost, která se zabývá asistovanou reproduk-cí. Problematika …moreAbstract:
The main aim of this thesis is to explain event marketing as one of the marketing communication strategies. Event marketing is explained in detail in the theoretical part. The theoretical part covers terms such as communication mix, event marketing and its planning. The main goal is to organize an event for a selected company in Prague, which specializes in assisted reproduction. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/3t4hxu/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVELKOVÁ, Klára. \textit{Event marketingová strategie vybraného podniku}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/3t4hxu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl -
Event management podniku z pohledu realizační agentury
Šárka Prchalová -
Event management v interní marketingové komunikaci podniku
Barbora Syrová -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová