Klára Havelková

Master's thesis

Event marketingová strategie vybraného podniku

Abstract:
Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a využití. Cílem di-plomové práce je navržení event marketingové strategie pro vybranou firmu, tedy konkrétně událost pro pražskou společnost, která se zabývá asistovanou reproduk-cí. Problematika …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to explain event marketing as one of the marketing communication strategies. Event marketing is explained in detail in the theoretical part. The theoretical part covers terms such as communication mix, event marketing and its planning. The main goal is to organize an event for a selected company in Prague, which specializes in assisted reproduction. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2019

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku