Tereza Kaprálová

Bakalářská práce

Chování spotřebitele na online trhu potravin v ČR

Consumer behavior on the Czech online grocery market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit postoje českých spotřebitelů k online nákupu potravin. V případě, že spotřebitel disponuje osobní zkušeností s nákupem potravin online, klade si práce za cíl zjistit, jaké jsou jeho zkušenosti. Jako zdroj pro zhodnocení postojů využívá práce vlastního dotazníkového výzkumu autorky. Na základě zjištění postojů a preferencí je vytvořeno doporučení pro prodejce, …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify the attitudes of Czech consumers towards online grocery shopping. In case the consumer has a personal experience with buying groceries online, then the aim is to find out what his experience is. In order to identify the attitudes and experiences a questionnaire survey executed by the author is used. Based on the findings of the survey recommendations for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Alexandr Asmalovskij

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68826

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod