Chování spotřebitele na online trhu potravin v ČR – Tereza Kaprálová
Tereza Kaprálová
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na online trhu potravin v ČR
Consumer behavior on the Czech online grocery market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit postoje českých spotřebitelů k online nákupu potravin. V případě, že spotřebitel disponuje osobní zkušeností s nákupem potravin online, klade si práce za cíl zjistit, jaké jsou jeho zkušenosti. Jako zdroj pro zhodnocení postojů využívá práce vlastního dotazníkového výzkumu autorky. Na základě zjištění postojů a preferencí je vytvořeno doporučení pro prodejce, …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify the attitudes of Czech consumers towards online grocery shopping. In case the consumer has a personal experience with buying groceries online, then the aim is to find out what his experience is. In order to identify the attitudes and experiences a questionnaire survey executed by the author is used. Based on the findings of the survey recommendations for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele v oblasti plýtvání potravinami
Šárka Hlahůlková -
Vliv rozsahu poskytovaného sortimentu potravin maloobchodních jednotek na nákupní chování spotřebitelů s potravinovými alergiemi
Petra Jarolímková -
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Vliv vizuální identity firem na chování spotřebitele
Michaela Havlíčková -
Chování spotřebitele v oblasti plýtvání potravin - komparace ČR a Spojeného království
Barbora Kučerová -
E-shopy v maloobchodě
Daniela Krčmová -
Ochrana českého spotřebitele ve spojitosti s nákupem z čínských e-shopů
Tereza POLÁČKOVÁ