Filosofie pro děti jako koncepce výuky náboženství a katecheze. – Bc. Barbora ODEHNALOVÁ
Bc. Barbora ODEHNALOVÁ
Master's thesis
Filosofie pro děti jako koncepce výuky náboženství a katecheze.
Philosophy for children as a concept of religious education and catechesis
Abstract:
Diplomová práce si pokládá dvě otázky, Jak promýšlejí děti ve věku 12 15 let biblické texty? A Jak lze pomocí Filosofie pro děti podněcovat promýšlení víry u dětí ve věku 12 15 let? Pro zodpovězení těchto otázek jsem zvolila postup kvalitativního výzkumu, který spočíval v jednotlivých diskuzích ve vybraných ohniskových skupinách. Tento dialog byl veden pomocí zásad Filosofie pro děti. Teoretická část …moreAbstract:
This thesis considers two questions, "How children aged 12 to 15 years rethinking of biblical texts? And how can using the Philosophy for Children stimulate thinking about faith of children aged 12 to 15 years?" To answer these questions, I chose the qualitative research, which consisted in various discussions in selected focus groups. This dialogue was guided by the principles of philosophy for children …moreKeywords
Klíčová slova výuka náboženství katecheze filosofie pro děti Bůh víra zkušenost identita RVP ZV osnovy znaky náboženské výchovy ohniskové skupiny metody katecheze osobnost katechety kvalitativní výzkum výzkumný design psychologie myšlení metodologie výzkumu cíle filosofie pro děti zásady pro vedení filosofické diskuze interpretace získaných dat křesťanství římsko- katolická církev církevní dokumenty Ježíšovi podobenství Stvoření světa.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2016
Accessible from:: 26. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ludmila Muchová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ODEHNALOVÁ, Barbora. \textit{Filosofie pro děti jako koncepce výuky náboženství a katecheze.}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Theology. 2016. Available from: https://theses.cz/id/3thje9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ODEHNALOVÁ, Barbora. Filosofie pro děti jako koncepce výuky náboženství a katecheze.. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 5. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of TheologyMaster programme / field:
Teacher Education for Secondary Schools / Teacher Education for Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Význam náboženské výchovy v životě veřejnosti.
Jiří LUŇÁK -
Osobnost učitele a s ní spojené předpoklady stát se obětí napadení ze strany studentů
Lenka Zábržová -
Emoční inteligence a osobnost prodejců call centra ve vztahu k jejich pracovnímu výkonu
Gabriela SMOLKOVÁ -
Dodržování zásad pro vedení účetnictví ve vybrané účetní jednotce
Michaela Lehká -
Dodržování zásad pro vedení účetnictví ve vybrané účetní jednotce
Michaela Šourková -
Aktualizace LMS Moodle modulu pro kurz Logika pro informatiky s interaktivními prvky výuky
Zuzana MICHÁLKOVÁ -
Vedení účetnictví a evidence pro daňové účely
Filip Mazánek -
Vplyv psychologie na grafický design
Lucia Kocúreková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights