Etika reklamy: série publicistických rozhovorů pro Respekt – Bc. Anna Foltýnová
Bc. Anna Foltýnová
Bachelor's thesis
Etika reklamy: série publicistických rozhovorů pro Respekt
The Advertising Ethics: interviews for Respekt magazine
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá etikou v reklamách. Autorka svou práci rozdělila do několika částí. V první, teoretické, popisuje metodologické postupy, které v práci použije. Vysvětluje také pojem etiky, reklamy a definuje žánr rozhovor. Ústředním tématem práce je regulace reklam, přičemž hlavní pozornost zaměřuje na čtyři hlavní okruhy této oblasti – alkohol, tabákové výrobky, sexismus a genderovou nekorektnost …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with ethics in advertising. The author divided her work into several parts. In the first, theoretical part, describes the methodological procedures which are in this thesis used, next explains the concept of ethics, advertising, and defines a genre interview. The central theme of this thesis is the regulation of advertising, so the attention is focused on four main areas …moreKeywords
etika reklama alkohol tabákové výrobky sexismus a genderová nekorektnost léky a léčivé přípravky regulace publicistika rozhovor Respekt tvůrčí práce ethics advertisement alcohol tobacco products sexism and gender incorrectness drugs and medicines regulation journalism interview creative work
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mpqs0/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Postavení a uplatnění žen na trhu práce v ČR
Anastasia Grits -
Využití rostlinných extraktů a esenciálních olejů proti kokcidióze a zhodnocení jejich biologické bezpečnosti
Zita Hrůzová -
Sledování výskytu, možností detekce patogenů z klíšťat a prevence u psů a koček
Renáta Provazníková -
Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre
Rebeka Pilipová -
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
Helena Kratochvílová -
The effect of processing and preparation on the caffeine content in coffee and tea
Erika Tadevosjanová -
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Jaroslav Svoboda