Pavel Pfauser

Bachelor's thesis

Efektivita remarketingu v PPC kampaních

The Effective of the Remarketing in PPC Campaigns
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje nejpoužívanějším PPC systémům v České republice. V teoretické rovině popisuje jejich historii a vývoj a seznamuje s funkcionalitou remarke-ting. V praktické části pak zjišťuje jeho efektivitu a na konkrétních PPC kampaních ukazuje jeho smysl pro inzerenty. Zároveň tak nabízí užší vzhled do problematiky PPC kampaní a dokazuje jejich efektivitu v rámci online marketingu …more
Abstract:
This bachelor thesis describes the most used PPC systems in the Czech Republic. The theo-ry describes the history and development and introduces functionality Remark-ting. The practical part determines its effectiveness and specific PPC campaigns shows his sense of advertisers. At the same time as offering a closer look into the issue of PPC campaigns and demonstra-tes their effectiveness in the context …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pfauser, Pavel. Efektivita remarketingu v PPC kampaních. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications