Bc. Hana Tulinská

Diplomová práce

Strategie řešení vybraných kognitivních zkreslení při studiu prostřednictvím osobního vzdělávacího prostředí

Solving Strategies of Specific Cognitive Bias in Personal Learning Environment
Anotace:
V práci je řešen problém vybraných kognitivních zkreslení při studiu prostřednictvím osobního vzdělávacího prostředí. Osobní vzdělávací prostředí, neboli Personal Learning Environment (PLE), je tvořené kolekcí propojených nástrojů, služeb a zdrojů podporující učení a umožňující participaci v prostředí sítí spolu s aktivitami, jež se k němu váží. S PLE je spjata teorie konektivismu a sebeřízeného učení …více
Abstract:
The thesis deals with the problem of selected cognitive distortions during study through a personal educational environment. The Personal Learning Environment (PLE) is created by a collection of interconnected tools, services and learning-supporting resources that enable network participation along with the activities that are relevant to it. PLE is linked to the theory of connectivism and self-directed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
  • Vedoucí: RNDr. Michal Černý
  • Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví