Bc. Kristina Tarkina

Bachelor's thesis

Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace

Email Marketing as an Efficient Tool of Marketing Communication
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá hodnocením emailového marketingu jako efektivního nástroje marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou stručně nastíněny vývojové fáze marketingu, jsou definovány různé marketingové koncepce a je zmíněn vývoj marketingu v ČR. Dále v teoretické části práce je definován pojem emailový marketing, jsou uvedeny jeho druhy a strategie. Teoretická část práce …more
Abstract:
This thesis is devoted to the evaluation of email marketing as an effective tool of marketing communications. In the theoretical part phases of marketing development are described, different marketing concepts are defined and the development of marketing in the Czech Republic is mentioned. In addition, in the theoretical part the term „email marketing” is defined and its types and strategies are listed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2015
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication