Ing. Zdeněk Jankovič

Diplomová práce

Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace

The Mobile (R)evolution - the Importance of a Mobile Advertising in a Context of Digital Communication
Anotace:
Diplomová práce "Mobilní (r)evoluce význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace" se zabývá mobilní reklamou. Práce je strukturována do tří částí. Teoretická část DP pojednává o významu a postavení mobilní reklamy v rámci digitálně komunikačního mixu a vymezuje důležité pojmy. Popisuje také vývoj mobilní reklamy, její formy a možnosti. Analytická část DP je zaměřena na aktuální analýzy, statistiky …více
Abstract:
Diploma thesis, entitled "Mobile (r)evolution - the Importance of Mobile Advertising in the Context of Digital Communication", focuses on mobile advertising. It is divided into three parts. The theoretical part discusses the importance and the status of mobile advertising within the digital communication mix, and defines important terms. It also describes the evolution of mobile advertising, its forms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jankovič, Zdeněk. Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace