Formování životního stylu v pozdně moderní společnosti a proměny hodnotových orientací aktérů ve vztahu k marketingovým strategiím firem – Bc. Petr Illík
Bc. Petr Illík
Bakalářská práce
Formování životního stylu v pozdně moderní společnosti a proměny hodnotových orientací aktérů ve vztahu k marketingovým strategiím firem
Shaping the lifestyle in postmodern societies and value orientation shifts in relation to corporate marketing strategy
Anotace:
Bakalářská práce ve svém úvodu charakterizuje pozdně moderní společnost Je zde také zavedena diskuze předních sociologů o povaze pozdně moderní společnosti. V druhé kapitole jsou definovány pojmy životní styl a životní způsob. Práce také poskytuje základní informace o hodnotové orientaci české společnosti a stručně charakterizuje hodnotové typy v populaci. V poslední části je definován rozhodovací …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe and observe the term post modern society. It also contains discussion of leading sociologists about character of post modern society. Second part of this thesis defines and describes lifestyle and its variety and differentiation. Thesis provides basic information about worth orientation of Czech society. In last part is defined customer’s decision making …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dw1r9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2009
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ILLÍK, Petr. \textit{Formování životního stylu v pozdně moderní společnosti a proměny hodnotových orientací aktérů ve vztahu k marketingovým strategiím firem}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/3u0bjq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Motivace a udržitelný životní styl
Barbora Truhličková -
Biopotraviny - trend v gastronomii jako běžná součást životního stylu LOHAS
Adéla Šímová -
Biopotraviny - trend v gastronomii jako běžná součást životního stylu LOHAS
Anna Tejbusová -
Biopotraviny na českém trhu a jejich spotřeba
Veronika Magon -
Zdravý životní styl a jeho propagace
Michaela Hráská -
Ekologické zemědělství a biopotraviny živočišného původu
Zdenek Škoda -
BIO - móda nebo životní styl?
Ivana HRSTKOVÁ -
Biopotraviny a ich súčasné postavenie v retailingu
Lenka Balogová