Bc. Thanh Nam Chu
Diplomová práce
Internetový marketing
Internet marketing
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zmapování marketingových nástrojů, které jsou využitelné prostřednictvím internetu. Pro praktickou část bude následně vytvořena marketingová kampaň, jejímž úkolem bude vytvoření stránek na Facebooku a celý postup bude důkladně analyzován.Abstract:
The subject of dissertation is marketing analysis of the tools, which are usable via internet. For the practical part, it will be created marketing campaign. Main task will be creation of Facebook page and whole process will be thoroughly analyzed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bfnhx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Nesejt
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco
Petra Synková -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Dezinformační kampaně, sociální sítě a pozitivní závazky státu
Robert Nersesjan -
Reklamní kampaň v prostředí sociální sítě Facebook
Pavel Černík