Theses 

Internetový marketing – Bc. Thanh Nam Chu

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance

Bc. Thanh Nam Chu

Diplomová práce

Internetový marketing

Internet marketing

Anotace: Předmětem diplomové práce je zmapování marketingových nástrojů, které jsou využitelné prostřednictvím internetu. Pro praktickou část bude následně vytvořena marketingová kampaň, jejímž úkolem bude vytvoření stránek na Facebooku a celý postup bude důkladně analyzován.

Abstract: The subject of dissertation is marketing analysis of the tools, which are usable via internet. For the practical part, it will be created marketing campaign. Main task will be creation of Facebook page and whole process will be thoroughly analyzed.

Klíčová slova: internetový marketing, Facebook, sociální sítě, marketing, marketingová kampaň, analýza

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Nesejt
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 7. 2019 16:55, 29. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz