Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti – Bc. Alexandra Vavrušková
Bc. Alexandra Vavrušková
Bakalářská práce
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Marketing and advertisement in relationship to five types of postmodern personality
Anotace:
Tato bakalářská práce vysvětluje vztah mezi marketingem a pěti typy postmoderní osobnosti. Tyto osobnosti jsou specifikovány sociologem Zygmuntem Baumanem jako turista, tulák, zevloun, hráč a poutník. Cílem této práce je nastínit rozdíly mezi těmito osobnostmi a najít pro ně efektivní typ reklamy. Tato práce se zabývá hlavně turistou a zevlounem a je zaměřena především na televizní a internetovou reklamu …víceAbstract:
This bachelor thesis explains the relationship between marketing and five types of postmodern personality. These personalities are found and specified by the sociologist Zygmunt Bauman as Gaper, Tourist, Tramp, Player and Pilgrim. The goal of this thesis is to outline the differences between those personalities and to find an effective advertisement type. This thesis is mainly about Tourist and Gaper …víceKlíčová slova
marketing reklama postmoderní společnost Zygmunt Bauman Tulák Turista Zevloun Hráč Poutník
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Foret, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
Tina Kučková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková
Název
Vložil
Vloženo
Práva