Marketingový mix CK Blue Style k.s. – Lucie Čápková
Lucie Čápková
Bakalářská práce
Marketingový mix CK Blue Style k.s.
Marketing Mix of Travel Agency Blue Style k.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracování analýz marketingových mixů CK Blue Style, k. s. a jejích třech největších srovnatelných konkurentů na trhu. Součástí práce budou i další analýzy (např. SWOT analýza…), které by měly lépe charakterizovat zkoumané společnosti. Z provedených šetření budou představeny návrhy a doporučení, které by měly zlepšit postavení CK Blue Style, k. s. na trhu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.