Lucie Čápková

Bakalářská práce

Marketingový mix CK Blue Style k.s.

Marketing Mix of Travel Agency Blue Style k.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracování analýz marketingových mixů CK Blue Style, k. s. a jejích třech největších srovnatelných konkurentů na trhu. Součástí práce budou i další analýzy (např. SWOT analýza…), které by měly lépe charakterizovat zkoumané společnosti. Z provedených šetření budou představeny návrhy a doporučení, které by měly zlepšit postavení CK Blue Style, k. s. na trhu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.