Bc. Pavlína Bejčková

Master's thesis

Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů

Online sales support by chatbots
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice chatbot technologie a její adopce v podniku. Cílem je vyhodnotit vliv nasazení chatbotů pro podporu prodeje a zákaznické služby. Především zjistit, jaký dopad může mít na spotřebitele a jeho nákupní rozhodování při online nákupech. Výsledky jsou založené na sekundárních a primárních datech. Primární výzkum byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových …more
Abstract:
The thesis is focused on the issue of chatbot technology and its adaptation in the company. The aim is to evaluate the impact of deployment of chatbots for sales support and customers services. Above all, to find out what impact it can have on customers and their shopping decision during shopping online. The results are based on secondary and primary data. The primary research was accomplished through …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta