Bc. Jan Zápalka
Master's thesis
Teorie her v podnikové praxi
Theory of games at work
Abstract:
Práce „Teorie her v podnikové praxi“ se zaměřuje na vymezení českého telekomunikačního trhu, jeho analýzou pomocí manažerských modelů a následně pomocí teorie her. Teorie her má za cíl nejprve vymezit situaci, která na trhu je a následně zjistit, jak by se jednotlivý operátoři chovali při různých změnách prostředí. Celá práce je tak vymezena standartními přístupy obvyklými v manažerské praxi, i méně …moreAbstract:
The topic of work “Game theory in business” focus on Czech mobile market, its properties and behavior and its analysis form management perspective. After that the works analyze mobile market form perspective of game theory. Goal of game analysis is explain, how operators could behave, if some conditions are changed. Whole work is defined not only common management approaches but also uncommon look …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vkudx/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Herbert Heissler
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Proč na trh nevstoupil čtvrtý operátor? Analýza telekomunikačního trhu v České republice v roce 2022
Kryštof Chaloupka -
Regulace roamingu v EU a jeji dopad na telekomunikační trh v ČR
Pavla Nováková -
Dopad regulací na trh elektronických komunikací
Michal Jandl -
Analýza efektu regulace na trh mobilních operátorů v ČR
Zuzana Kubátová -
Český trh mobilních operátorů očima Ronalda Coase
Tereza Benešová -
VÝVOJ TRHU TELEKOMUNIKACÍ V ČR – MOŽNOSTI OVLIVNĚNÍ LIBERALIZACE TRHU VSTUPEM MOBILNÍHO VIRTUÁLNÍHO OPERÁTORA
Erika Horecká -
Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu
Pavla Antošová -
Telekomunikační trh v České republice
Kateřina TOMÁŠKOVÁ