Bc. Jan Zápalka
Master's thesis
Teorie her v podnikové praxi
Theory of games at work
Anotácia:
Práce „Teorie her v podnikové praxi“ se zaměřuje na vymezení českého telekomunikačního trhu, jeho analýzou pomocí manažerských modelů a následně pomocí teorie her. Teorie her má za cíl nejprve vymezit situaci, která na trhu je a následně zjistit, jak by se jednotlivý operátoři chovali při různých změnách prostředí. Celá práce je tak vymezena standartními přístupy obvyklými v manažerské praxi, i méně …viacAbstract:
The topic of work “Game theory in business” focus on Czech mobile market, its properties and behavior and its analysis form management perspective. After that the works analyze mobile market form perspective of game theory. Goal of game analysis is explain, how operators could behave, if some conditions are changed. Whole work is defined not only common management approaches but also uncommon look …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vkudx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Herbert Heissler
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Proč na trh nevstoupil čtvrtý operátor? Analýza telekomunikačního trhu v České republice v roce 2022
Kryštof Chaloupka -
Regulace roamingu v EU a jeji dopad na telekomunikační trh v ČR
Pavla Nováková -
Dopad regulací na trh elektronických komunikací
Michal Jandl -
Analýza efektu regulace na trh mobilních operátorů v ČR
Zuzana Kubátová -
Český trh mobilních operátorů očima Ronalda Coase
Tereza Benešová -
VÝVOJ TRHU TELEKOMUNIKACÍ V ČR – MOŽNOSTI OVLIVNĚNÍ LIBERALIZACE TRHU VSTUPEM MOBILNÍHO VIRTUÁLNÍHO OPERÁTORA
Erika Horecká -
Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu
Pavla Antošová -
Telekomunikační trh v České republice
Kateřina TOMÁŠKOVÁ