Strategické řízení regionální značky - region Krkonoše – Pavla Pitrmucová
Pavla Pitrmucová
Master's thesis
Strategické řízení regionální značky - region Krkonoše
Management of the regional brand - Krkonoše region
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá značkou „KRKONOŠE originální produkt ®“. Jejím cílem je zhodnotit pozici této mikroregionální značky v regionu Krkonoše, a posoudit, jak je značka rozšířena v povědomí veřejnosti. V teoretické části byly na základě studia a komparace informačních zdrojů vymezeny postupy a principy marketingového řízení, spotřebního chování a regionálního značení. Vlastní práce prezentuje …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the brand "KRKONOŠE original product ®". Its aim is to evaluate the position of this microregional brand in the Krkonoše region and to assess how the brand is expanded in public awareness.In the theoretical part based on the study and comparison of information sources were described the procedures and principles of marketing management, consumer behaviour and regional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PITRMUCOVÁ, Pavla. \textit{Strategické řízení regionální značky - region Krkonoše}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/3uqnij/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Vnímání regionální značky Krkonoše
Petr Javorský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová -
Strategické řízení regionální značky Krkonoše
Lukáš Hromada -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Kateřina Ježková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights