Strategické řízení regionální značky - region Krkonoše – Pavla Pitrmucová
Pavla Pitrmucová
Diplomová práce
Strategické řízení regionální značky - region Krkonoše
Management of the regional brand - Krkonoše region
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá značkou „KRKONOŠE originální produkt ®“. Jejím cílem je zhodnotit pozici této mikroregionální značky v regionu Krkonoše, a posoudit, jak je značka rozšířena v povědomí veřejnosti. V teoretické části byly na základě studia a komparace informačních zdrojů vymezeny postupy a principy marketingového řízení, spotřebního chování a regionálního značení. Vlastní práce prezentuje …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the brand "KRKONOŠE original product ®". Its aim is to evaluate the position of this microregional brand in the Krkonoše region and to assess how the brand is expanded in public awareness.In the theoretical part based on the study and comparison of information sources were described the procedures and principles of marketing management, consumer behaviour and regional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Vnímání regionální značky Krkonoše
Petr Javorský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová -
Strategické řízení regionální značky Krkonoše
Lukáš Hromada -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Kateřina Ježková
Název
Vložil
Vloženo
Práva