Merchandising a jeho vliv na nákupní rozhodnutí při prodeji petfoodových výrobků – Andrea Geršlová
Andrea Geršlová
Diplomová práce
Merchandising a jeho vliv na nákupní rozhodnutí při prodeji petfoodových výrobků
Merchandising and its influence on consumers behaviour when selling petfood products
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GERŠLOVÁ, Andrea. \textit{Merchandising a jeho vliv na nákupní rozhodnutí při prodeji petfoodových výrobků}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/3usx9q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva