Michaela Kvašnovská

Bakalářská práce

Full-body avatar ve VR

Full-body avatar in VR
Anotace:
Tato práce se zabývá vytvořením full-body avatara do virtuální reality, podporujícího jak tříbodové, tak šestibodové snímání pohybu uživatele. Avatar se pohybuje pomocí inverzní kinematiky a animací. Vytvořen byl v Unity za použití pluginů SteamVR a VRTK.
Abstract:
The purpose of this thesis is to create a full-body avatar in virtual reality, which supports both three and six-point tracking of user's movement. Avatar is able to move using inverse kinematics and animations. It was created in Unity with the help of SteamVR and VRTK plugins.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Milan Doležal
  • Oponent: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu

Práce na příbuzné téma