Peter Nemec

Bakalářská práce

Zhodnocení implementace CRM v podniku

Evaluation of CRM implementation in a company
Abstract:
The goal of the bachelor thesis: “Evaluation of CRM implementation in a company” is the analysis of the CRM system putted into effect. In the first part of the thesis, the CRM functions are described, important for the implementation in the company. Afterwards is the thesis focuses on customer segmentation and planning of merchant dealer during the development of the software. Because of these two …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Zhodnotenie implementácie CRM v podniku“ je analýza zavedenia CRM systému do obchodnej spoločnosti. V prvej časti práce sú popísané funkcie CRM, na ktoré je nadviazané pri implementácii do podniku. Následne sa práca venuje segmentácii zákazníkov a plánovaniu obchodníkov pri vývoji softvéru. Na tieto dve činnosti je modul CRM systému do podniku zavedený. V závere práca obsahuje …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Švecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management