Motivace a její vliv na zvyšování výkonnosti firmy KB Hodonín, a.s. – Veronika KORNFEILOVÁ
Veronika KORNFEILOVÁ
Bakalářská práce
Motivace a její vliv na zvyšování výkonnosti firmy KB Hodonín, a.s.
Motivation and its impact on improving business performance KB Hodonín, a.s.
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je Motivace a její vliv na zvyšování výkonnosti firmy. Tato problematika je aplikována na pobočku Komerční banky, a.s. v Hodoníně. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o motivaci, jednotlivých motivačních teoriích a vztah mezi motivací, spokojeností a výkonem. V praktické části je prezentována charakteristika společnosti …víceAbstract:
Topics my bachelor work is the motivation and its impact on improving busines perfor-mance. I focused on the applied branch of Commercial Bank in Hodonín. My bachelor work is dividend into two parts. The first part dealt with the theoretical knowledge of the motivation, the motivation theories and the relationship between motivation, satisfaction and performance. The practical part presents the characteristic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22287
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORNFEILOVÁ, Veronika. Motivace a její vliv na zvyšování výkonnosti firmy KB Hodonín, a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza dotazníkového šetření uživatelů psychedelik
Jakub Groman -
Analýza textů produkovaných klienty v průběhu léčby závislosti na návykových látkách (F10-19)
Lukáš Soldán -
Analýza konkurenceschopnosti spotřebního družstva
Adriana Kudělková -
Analýza dotazníkového šetrenia absolventov magisterského stupňa štúdia na VŠE
Miroslav Barus -
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu
Jana Hlaváčová -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Systém odměňování a motivace zaměstnanců ve vybraných podnicích
Lucie Rezková