Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy – Bc. Meruyert Akhmetova
Bc. Meruyert Akhmetova
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
The Analysis of the Competitive Environment for the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popis a analýza konkurenčního prostředí vybrané firmy (společnosti Vodafone Czech Republic). Úkolem je posoudit konkurenceschopnost tohoto mobilního operátoru v současných podmínkách českého trhu a navrhnout doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části jsou zohledněny teoretické aspekty analýzy konkurenčního prostředí organizace. V praktické části je na …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and analyze the competitive environment of a selected company (Vodafone Czech Republic). The task is to assess the competitiveness of this mobile operator in the current conditions of the Czech market and to propose recommendations for increasing competitiveness. The theoretical part takes into account the theoretical aspects of the analysis of the competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ojcui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2021
- Vedoucí: Ing. Vendula Hynková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Bohušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Le lancement de La Poste Mobile
Radka VÍTEČKOVÁ -
Proč na trh nevstoupil čtvrtý operátor? Analýza telekomunikačního trhu v České republice v roce 2022
Kryštof Chaloupka -
Analýza efektu regulace na trh mobilních operátorů v ČR
Zuzana Kubátová -
Český trh mobilních operátorů očima Ronalda Coase
Tereza Benešová -
Dopad regulací na trh elektronických komunikací
Michal Jandl -
Návrh regulačních opatření na trhu mobilních operátorů
Ekaterina Pologotina -
VÝVOJ TRHU TELEKOMUNIKACÍ V ČR – MOŽNOSTI OVLIVNĚNÍ LIBERALIZACE TRHU VSTUPEM MOBILNÍHO VIRTUÁLNÍHO OPERÁTORA
Erika Horecká -
Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu
Pavla Antošová