Bc. Monika Tupá
Master's thesis
Aplikace ITIL na servisní projekty v IT
ITIL Application on Service Projects in IT
Abstract:
Diplomová práce „Aplikace ITIL na servisní projekty v IT“ popisuje principy ITIL využitelné pro servisní projekty a popisuje implementaci metodiky ITIL v konkrétním servisní oddělení. Z pohledu servisního oddělení jsou okomentovány konkrétní kapitoly ITIL.Abstract:
The Thesis „ITIL Application on Service Projects in IT“ describes principles of ITIL that can be used for service projects and describes the implementation of ITIL methods in a particular service department. Comments to particular sections/chapters of ITIL from the point of view of the service department are at hand.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jl6ax/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 2. 2016
- Supervisor: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
- Reader: RNDr. Josef Daňa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Analýza řízení IT firmy se zaměřením na servisní oddělení
Dita Iwaniszynová -
Komunikační systém pro servisní oddělení
Martin Kocourek -
Procesní analýza servisního oddělení
Roman Stehlík -
Analýza konkurenčního prostředí firmy Black & Decker GmbH s výhradním zaměřením na servisní oddělení firmy
Kateřina BRZOŇOVÁ -
Optimalizace procesů servisního oddělení společnosti Bystronic Czech Republic, s.r.o
Lucie Doušková -
Implementace ITIL v servisním oddělení firmy
Tomáš Masník -
Informační systém pro správu servisního oddělení drobných a malých podnikatelských subjektů
Jan Šantora -
Projekt redesignu procesů servisního oddělení ve vybrané firmě
Lucie Švehlová