Aplikace ITIL na servisní projekty v IT – Bc. Monika Tupá
Bc. Monika Tupá
Diplomová práce
Aplikace ITIL na servisní projekty v IT
ITIL Application on Service Projects in IT
Anotace:
Diplomová práce „Aplikace ITIL na servisní projekty v IT“ popisuje principy ITIL využitelné pro servisní projekty a popisuje implementaci metodiky ITIL v konkrétním servisní oddělení. Z pohledu servisního oddělení jsou okomentovány konkrétní kapitoly ITIL.Abstract:
The Thesis „ITIL Application on Service Projects in IT“ describes principles of ITIL that can be used for service projects and describes the implementation of ITIL methods in a particular service department. Comments to particular sections/chapters of ITIL from the point of view of the service department are at hand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jl6ax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 2. 2016
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Josef Daňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza řízení IT firmy se zaměřením na servisní oddělení
Dita Iwaniszynová -
Komunikační systém pro servisní oddělení
Martin Kocourek -
Procesní analýza servisního oddělení
Roman Stehlík -
Analýza konkurenčního prostředí firmy Black & Decker GmbH s výhradním zaměřením na servisní oddělení firmy
Kateřina BRZOŇOVÁ -
Optimalizace procesů servisního oddělení společnosti Bystronic Czech Republic, s.r.o
Lucie Doušková -
Implementace ITIL v servisním oddělení firmy
Tomáš Masník -
Informační systém pro správu servisního oddělení drobných a malých podnikatelských subjektů
Jan Šantora -
Projekt redesignu procesů servisního oddělení ve vybrané firmě
Lucie Švehlová