Prevence specifických poruch učení – Mgr. Sylvie Sedláčková
Mgr. Sylvie Sedláčková
Bakalářská práce
Prevence specifických poruch učení
Prevention of Specific Learning Disabilities
Anotace:
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku prevence specifických poruch učení, která spočívá v odhalování deficitů dílčích funkcí u dětí předškolního věku a možnosti jejich následné reedukace. Práce je členěna do tří částí. První kapitola je věnována specifickým poruchám učení, deficitům dílčích funkcí a časné diagnostice. Druhá seznamuje s přístupy ke vzdělávání dětí předškolního věku. Ve třetí …víceAbstract:
The bachelory thesis is focused on prevention of specific learning disabilities - diagnostics and remedy of pre-school childrens‘ partial function deficit. The thesis is divided into three chapters. Specific learning disabilities, partial functions deficits and early diagnostics are described in the first chapter. The contants of the second chapter is contemporary educational approach of pre-school …víceKlíčová slova
specifické poruchy učení diagnostika prevence předškolní věk školní zralost školský a poradenský systém dílčí funkce deficity dílčích funkcí náprava deficitů dílčích funkcí Specific Learning Disabilities diagnosis prevention pre-school age school maturity school and counselling system partial functions partial functions deficit remedy of partial functions deficit
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/df62o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika a náprava deficitů dílčích funkcí u dětí předškolního věku
Lenka Míková -
Diagnostika a náprava deficitů dílčích funkcí v 1. ročníku ZŠ
Hana Cvanová -
Deficity dílčích funkcí u žáků prvních ročníků ZŠ
Veronika Balabánová -
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Eva Gregorová -
Výskyt deficitů dílčích funkcí v posledním roce předškolní docházky
Eva Vojtová -
Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku
Eliška ŠVIHLOVÁ -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková