Zvuk jako výchozí bod pro grafické zpracování – Aneta SAILEROVÁ
Aneta SAILEROVÁ
Bakalářská práce
Zvuk jako výchozí bod pro grafické zpracování
Sound as a starting point for graphic processing
Anotace:
Práce pojednává o vzájemném prolínání zvuků a obrazu. Poukazuje na historické souvislosti. Statická grafika se mění v pohyb. Spojení přírody a techniky.Abstract:
The work deals with the interpenetration of sound and image. It refers to the historical context. Static graphics are changes in motion. The combination of nature and technology.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak.malíř Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAILEROVÁ, Aneta. \textit{Zvuk jako výchozí bod pro grafické zpracování} Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/3vp23e/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
SAILEROVÁ, Aneta. Zvuk jako výchozí bod pro grafické zpracování. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Pádová technika, prevence a zdravotní hledisko
David Hladil -
Technika dechu jako základ metodiky hry na hoboj
Eva Otradovská -
Technika běhu u fotbalistů dorosteneckých věkových kategorií
Lukáš Hajtmar -
Axmanova technika jako prostředek rozvoje dovedností osob se zrakovým postižením
Marie Kolářová -
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Zvuk u inscenace Deník dívky ve Studiu Marta
Anna Seifertová -
Ozvučená vizualita a vizualizovaný zvuk: Vizuální zpracování živých hudebních produkcí
Filip Košťálek