Ing. Michaela Kytková

Bachelor's thesis

Paměť ve stáří a specifika reklamy pro 60+

Memory in old age and the specifics of advertising for 60+
Abstract:
Paměť ve stáří je v současné době velmi využívané a dosti rozsáhlé téma. Zvolila jsem si ho proto, abych zjistila, zda senioři opravdu reklamám důvěřují, zda se nechají reklamou ovlivnit či nikoli. Dále také jaká média v dnešní době nejvíce ovlivňují starší populaci a jaké reklamy mají u důchodců největší úspěch. Ve své bakalářské práci v teoretické části jsem se zaměřila především na paměť, cesty …more
Abstract:
Elderly people’s memory is currently quite a used topic and it is rather broad. I picked it to find out whether seniors really trust commercials and whether they let the commercials influence them or not. Furthermore, I researched what media influences the older population the most and what kinds of commercials are most successful with retired people. In the theoretical part of my bachelor’s thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 10. 2012
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní