Lenka Gőtzová
Bakalářská práce
Znalost značky Yves Rocher
Awareness of the brand Yves Rocher
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá znalost značky Yves Rocher a její vnímání z pohledu zákazníka. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Yves Rocher na českém trhu, a také posoudit, jak ji a její produkty spotřebitelé vnímají. První část práce se zabývá teorií značky a problematikou marketingového výzkumu. Druhá, praktická část se věnuje představení společnosti Yves Rocher a analýze její konkurence, důležitou …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the awareness and perception of the brand Yves Rocher from the customer's perspective. The aim of this thesis is to evaluate awareness of the brand Yves Rocher on the Czech market and also to assess its perception of consumers. The first part of the thesis deals with the theory of brand and marketing research issue. The second, practical part includes the presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42106
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42106
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva -
Digital marketing and ways of increasing the brand awareness of a Russian textile company
Alina Ivanova -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
Jay Pankajbhai Goti -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
Veronica Martinelli -
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
Marek Král -
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova