Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky – Jan Benčík
Jan Benčík
Bachelor's thesis
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Influencer Marketing on Social Media from the Point of View of Morality
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá otázkou morálky v influencer marketingu na sociálních sítích, téma je postupně zúženo na Instagram. Hlavním předmětem zkoumání je placená propagace na Instagramu a její označování. Pomocí metody kvantitativního dotazníku se práce snaží nalézt či vyvrátit souvislosti mezi postojem k placené propagaci a jednotlivými skupinami lidí, vytvořenými například na základě demografických …viacAbstract:
This bachelor thesis examines the question of morality in influencer marketing on social media, with a focus on Instagram. The main topic of investigation is paid promotion on Instagram and its various forms of indication. Through the use of a quantitative questionnaire, the thesis aims to discover or disprove correlations between opinions on paid promotion among groups of people, categorized based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Benčík, Jan. Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Sociální sítě v marketingu cestovního ruchu
Nina Pešlová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Behaviorální ekonomie a využití jejích poznatků v marketingu
Aneta Suchomelová -
Projektové řízení v marketingu. Model elektronického tržiště
Michaela Josífková -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Využitie PPC marketingu v mobilných reklamných kampaniach (Optimalizácia mobilných kampaní v AVG Technologies)
Katarína Čierna