Analýza spokojenosti studentů se službami vybrané fakulty vysoké školy – Emilie Juřicová
Emilie Juřicová
Diplomová práce
Analýza spokojenosti studentů se službami vybrané fakulty vysoké školy
Analysis of Student Satisfaction with Facilities of Selected University Faculty
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza spokojenosti studentů. Cílem práce je zjistit spokojenost studentů Fakulty stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava. Spokojenost studentů byla zjišťována dotazníkovým šetřením na základě sedmi hypotetických proměnných image, očekávání, vnímaná kvalita, vnímaná hodnota, spokojenost zákazníka, reklamace a loajalita. Ke každé hypotetické proměnné byly …víceAbstract:
Focus of the thesis is to analyse students satisfaction. The aim is to find out how satisfied students at university Vysoka Skola Banska – Technicka Univezita Ostrava are. The satisfaction of students was measured using a questionnaire built on seven hypothetical variables – image, expectation, perceived quality, perceived value, satisfaction, complaints and loyalty. Each hypothetical variable was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Ludmila Škrobánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUŘICOVÁ, Emilie. \textit{Analýza spokojenosti studentů se službami vybrané fakulty vysoké školy}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/3vxnr2/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová -
Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci
Anastasia Zhurbenko -
Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.
Hana Kurajská -
Měření spokojenosti zákazníků se službami hypermarketu
Aneta Křížová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina