Miloš Šolc

Master's thesis

Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci

Segmentation of the Czech Customer of BMW and Its Use for Optimal Targeted Communication
Abstract:
Diplomová práce na téma „Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci“ se zabývá problematikou tržní segmentace v rámci produktového portfolia a tržního obsazení značky BMW (prémiové vozy) v České republice. V první části práce se zkoumá teoretické ukotvení problematiky a shromažďují se pro její účely nejužitečnější formy a aspekty segmentace jako takové. …more
Abstract:
The Master’s thesis on the topic entitled “Segmentation of the Czech Customer of BMW and Its Use for Optimal Targeted Communication” deals with the issue of market segmentation within the product portfolio and market share of the BMW brand (premium cars) in the Czech Republic. The first part of the work comprises a study in the theoretical background of the issue and presents a collection of the most …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2023
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Michal Andera

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88443