Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci – Miloš Šolc
Miloš Šolc
Master's thesis
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Segmentation of the Czech Customer of BMW and Its Use for Optimal Targeted Communication
Abstract:
Diplomová práce na téma „Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci“ se zabývá problematikou tržní segmentace v rámci produktového portfolia a tržního obsazení značky BMW (prémiové vozy) v České republice. V první části práce se zkoumá teoretické ukotvení problematiky a shromažďují se pro její účely nejužitečnější formy a aspekty segmentace jako takové. …moreAbstract:
The Master’s thesis on the topic entitled “Segmentation of the Czech Customer of BMW and Its Use for Optimal Targeted Communication” deals with the issue of market segmentation within the product portfolio and market share of the BMW brand (premium cars) in the Czech Republic. The first part of the work comprises a study in the theoretical background of the issue and presents a collection of the most …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88443
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Michal Andera
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88443
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
Jonáš Mimra -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh nástrojů marketingové komunikace elektromobilů vůči českému zákazníkovi
Nikita Doronin -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Barbora Němečková -
Marketingová komunikace autonomních automobilů
Lukáš Šrom -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny
Nora Belaidová