Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci – Miloš Šolc
Miloš Šolc
Diplomová práce
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Segmentation of the Czech Customer of BMW and Its Use for Optimal Targeted Communication
Anotace:
Diplomová práce na téma „Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci“ se zabývá problematikou tržní segmentace v rámci produktového portfolia a tržního obsazení značky BMW (prémiové vozy) v České republice. V první části práce se zkoumá teoretické ukotvení problematiky a shromažďují se pro její účely nejužitečnější formy a aspekty segmentace jako takové. …víceAbstract:
The Master’s thesis on the topic entitled “Segmentation of the Czech Customer of BMW and Its Use for Optimal Targeted Communication” deals with the issue of market segmentation within the product portfolio and market share of the BMW brand (premium cars) in the Czech Republic. The first part of the work comprises a study in the theoretical background of the issue and presents a collection of the most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88443
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Michal Andera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88443
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
Jonáš Mimra -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh nástrojů marketingové komunikace elektromobilů vůči českému zákazníkovi
Nikita Doronin -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Barbora Němečková -
Marketingová komunikace autonomních automobilů
Lukáš Šrom -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny
Nora Belaidová