Vliv ceny na prevenci ve zdravotnictví: experiment s poskytnutím informací – Ing. Alžběta Chlumová
Ing. Alžběta Chlumová
Diplomová práce
Vliv ceny na prevenci ve zdravotnictví: experiment s poskytnutím informací
The effect of price on health prevention: an information provision experiment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem ceny na ochotu se nechat očkovat. Tato problematika byla obzvláště zviditelněna v době koronavirové pandemii. V této práci jsou zkoumány i jiné faktory, které ochotu mohou ovlivňovat. Dále je zahrnuta literární rešerši a přehled využívaných metodik v oblasti prevence ve zdravotnictví. Pro sběr dat byl sestaven experimentální dotazník s poskytnutím informací, kde ošetřená …víceAbstract:
This thesis deals with the effect of price on the willingness to be vaccinated. This issue was particularly highlighted during the coronavirus pandemic. Other possible factors that may influence willingness are also examined. This paper includes a literature research and a review of methodologies used in the field of prevention in the health care sector. An experimental questionnaire with information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/poih4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Rostislav Staněk, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematické a statistické metody v ekonomii / Matematické a statistické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Zabezpečení informací a poskytování informací Ministerstvem vnitra ČR a Policií ČR
Jarmila Vostrá -
The effect of selected factors on the willingness to work for charity
Filip Paulech -
Effect of cognitive biases on willingness to pay (WTP) to prevent climate change
Yana Kurdova -
Intence dospělých nechat se očkovat proti klíšťové meningoencefalitidě v kontextu marketingové komunikační strategie
Tomáš Svačina -
Assessment of Credit Risk Management Efficiency in Banking Industry with DEA and Logit Model
Xiaoshan Feng