Patrik Korsch

Diplomová práce

Gamifikácia vo výrobe

Gamifikácia vo výrobe
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou zavádění gamifikace ve výrobním prostředí. Hlavním cílem práce je navrhnout gamifikační mechanismus, který zohlední náročnost jednotlivých spojů a usnadní, zefektivní a zpřehlední hodnocení pracovníků. Zároveň by měl mechanismus zohledňovat i minulé výkony pracovníka. Tyto cíle jsou pro podnik přínosem v podobě přesnějšího a podrobnějšího přehledu o tom, jak si pracovník …více
Abstract:
The thesis is focused on the issue of introducing gamification in a manufacturing environment. The main objective of the thesis is to design a gamification mechanism that will take into account the difficulty of individual joints and make worker evaluation easier, more efficient and transparent. At the same time, the mechanism should also take into account the past performance of the worker. These …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou zavádzania gamifikácie vo výrobnom prostredí. Hlavným cieľom práce je návrh herného mechanizmu, ktorý bude brať do úvahy náročnosť jednotlivých spojov a uľahčí, zefektívni a sprehľadní hodnotenie pracovníka. Zároveň by mal mechanizmus brať do úvahy aj minulý výkon pracovníka. Tieto ciele majú pre spoločnosť prínos vo forme presnejšieho a detailného prehľadu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
  • Vedoucí: Zuzana Šedivá
  • Oponent: Jakub Vancl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91445

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Data a analytika pro business