Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu – Bc. Lucie Hilgartová
Bc. Lucie Hilgartová
Diplomová práce
Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu
Effectiveness of the Company in Terms of Sales and Marketing
Anotace:
V diplomové práci je řešena problematika efektivnosti firmy z pohledu prodeje a marketingu. Zpracovávané téma představuje významný přínos v současných i budoucích podnikatelských aktivitách firmy poskytující služby v oblasti fitness. Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové a prodejní strategie vybrané firmy, zhodnocení její efektivnosti z pohledu marketingu a prodeje a stanovení návrhů …víceAbstract:
This thesis discusses the effectiveness of sales and marketing. Analyzed company, which provides services in the field of fitness, will greatly benefit from discussed topic. The thesis will provide significant contribution toward current and future business operations. The objective is to analyze current marketing and sales strategies, to evaluate the effectiveness of marketing and sales, and to propose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i5xb6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová