Stezka se čtenářským zaměřením v okolí Přeštic – Eliška ČÍŽKOVÁ
Eliška ČÍŽKOVÁ
Bachelor's thesis
Stezka se čtenářským zaměřením v okolí Přeštic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu naučné stezky se čtenářským zaměřením v Přešticích a jeho okolí. Teoretická část se věnuje zhodnocení potenciálu zvoleného území, ve kterém je trasa stezky navržena, pojmu čtenářské gramotnosti a informaci o možném využití naučných stezek. Praktická část je zaměřena na návrh trasy a tvorbu pracovních listů pro děti ve věkové skupině 12-14 let.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the design of an educational trail with a reader orientation in Přeštice and its surroundings. The theoretical part is devoted to the evaluation of the potential of the selected territory in which the trail route is designed, the concept of reading literacy and information about the possible use of educational trails. The practical part is focused on the design of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Růžena Písková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČÍŽKOVÁ, Eliška. Stezka se čtenářským zaměřením v okolí Přeštic. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Czech Language in Education / CJTV20
Theses on a related topic
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy
Kateřina LAKOMÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků se zrakovým postižením na 1. stupni základní školy
Žaneta DVOŘÁČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová