Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice – Milena Zhuravlova
Milena Zhuravlova
Diplomová práce
Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice
Adaptation of Marketing Strategy of the Callan School in the Czech Republic.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou vyučovací metody The Callan School a možnosti její adaptace v České republice. V práci se provádí výzkum pomocí standardních výzkumných metod: PEST analýzy prostředí v České republice ve vztahu k pořádání jazykových kurzů, výzkum mentality obyvatel České republiky a jejich vztah k vzdělání a výuce cizích jazyků, SWOT analýza Callanovy metody a další. Hlavním …víceAbstract:
This thesis deals with the characteristics of teaching method of the Callan School and the possibility of its adaptation in the Czech Republic. The research work is carried out using standardized research methods: PEST analysis of the environment in the Czech Republic in relation to organizing language courses; research of mentality of inhabitants of the Czech Republic and their relationship to education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2012
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Marianna Luzanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29601
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Monika Kučerová -
Marketingové strategie neziskové organizace Člověk v tísni
Michaela Francová -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze 1992-2011. Metody, skladba, marketing.
Eliška KRATOCHVÍLOVÁ -
Počítačová hra pro vstupní kurzy programování v jazyku Python
Daniel Hrebeň -
Rozvíjení jazykové kompetence žáků mladšího školního věku v jazykových kurzech anglického jazyka
Zuzana BEČKOVÁ -
Kurzy pro kojence a jejich vliv na vývoj dítěte
Pavla BALŠÁNOVÁ