Bc. Michaela Vojtišková

Diplomová práce

Schopnost předškolních dětí rozlišovat mezi fantazií a realitou u emočně zabarvených situací

Preschoolers’ fantasy–reality distinctions of emotional events
Anotace:
Práce se primárně zaměřuje na hodnocení reálnosti emočně zabarvených fantazijních a nefantazijních situací. Také se zkoumá, do jaké míry souvisí hodnocení reálnosti emočně zabarvených fantazijních a nefantazijních situací s emotivitou a emoční regulací dítěte. Bylo zjištěno, že pozitivní vztahové i individuální fantazijní situace jsou častěji hodnoceny jako reálné v porovnání se všemi následujícími …více
Abstract:
Main focus of this study is on the evaluation of reality of emotional fantasy and nonfantasy events. The study deals with the role of emotionality and emotion regulation in evaluation of reality. This research suggests, that positive relational and individual fantasy events are evaluated as reality more often than angry fantasy events, frightening fantasy events and sad fantasy events. This research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Masopustová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Ivo Čermák, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie

Práce na příbuzné téma