Komparácia bankových produktov pre segment vysokoškoláci – Bc. Dana Petíková
Bc. Dana Petíková
Diplomová práce
Komparácia bankových produktov pre segment vysokoškoláci
Comparison of the bank products provided for the college students
Abstract:
The thesis is focused on retail clientship segmenting with the emphasis on the university students. Products offer of the selected banks as Slovenská sporiteľňa, a. s. and VOLKSBANK Slovensko a. s. to the full-time university students is the subject of the research. Our object is to show the importance of the university students, who are not profitable at the moment, still of especial importance and …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou segmentácie retailovej klientely v bankách s dôrazom na segment privátni klienti, subsegment vysokoškoláci. Predmetom skúmania je ponuka produktov, ktoré ponúkajú vybrané slovenské banky – Slovenská sporiteľňa, a. s. a VOLKSBANK Slovensko, a. s. - pre segment mladých ľudí študujúcich na dennom štúdiu na vysokých školách. Naším zámerom je ukázať významnosť segmentu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/z83vn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Miroslav Krasňan, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Platobná karta ako bezhotovostný platobný nástroj
Martina Balejová -
Vybrané krátkodobé bankové úvery
Michaela Valenčíková -
Regulační poplatky ve zdravotnictví z pohledu veřejnosti
Iva KOLLÁROVÁ -
REGULAČNÍ POPLATKY A JEJICH VLIV NA VYUŽÍVÁNÍ LÉKAŘSKÉ SLUŽBY PRVNÍ POMOCI
Filip ZELENKA -
Customer Intimacy in Mobile Retail
Martin Míček