Jan ŠVEJDA

Bachelor's thesis

Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o.

Analysis of marketing promotin of company Turek & spol., s.r.o.
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové propagace firmy Turek & spol., s. r. o. Cílem této práce je analyzovat stávající marketingovou propagaci této firmy a zároveň předložit návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. V práci vymezuji pojmy související s propagací. Poté tyto pojmy spojuji s úrovní propagace u firmy Turek & spol., s. r. o. Na základě rozhovoru s majitelem firmy …more
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the marketing of company Turek & spol., s. r. o. The aim of this study is to analyze the current marketing promotions of the company and to submit proposals that would lead to its improvement. The work defines the concepts connected with the promotion. Then these concepts unite with the level of promotion of your company Turek & spol., s. r. o. Based on an interview with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠVEJDA, Jan. Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management