Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o. – Jan ŠVEJDA
Jan ŠVEJDA
Bachelor's thesis
Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o.
Analysis of marketing promotin of company Turek & spol., s.r.o.
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové propagace firmy Turek & spol., s. r. o. Cílem této práce je analyzovat stávající marketingovou propagaci této firmy a zároveň předložit návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. V práci vymezuji pojmy související s propagací. Poté tyto pojmy spojuji s úrovní propagace u firmy Turek & spol., s. r. o. Na základě rozhovoru s majitelem firmy …moreAbstract:
This bachelor thesis analyzes the marketing of company Turek & spol., s. r. o. The aim of this study is to analyze the current marketing promotions of the company and to submit proposals that would lead to its improvement. The work defines the concepts connected with the promotion. Then these concepts unite with the level of promotion of your company Turek & spol., s. r. o. Based on an interview with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVEJDA, Jan. \textit{Analýza marketingové propagace firmy Turek \&{} spol., s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/3wwn2q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVEJDA, Jan. Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Podpora projektu ve smyslu Public relations
Vítězslav Jiroš -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
Veronika Dávidová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc