Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o. – Jan ŠVEJDA
Jan ŠVEJDA
Bakalářská práce
Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o.
Analysis of marketing promotin of company Turek & spol., s.r.o.
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové propagace firmy Turek & spol., s. r. o. Cílem této práce je analyzovat stávající marketingovou propagaci této firmy a zároveň předložit návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. V práci vymezuji pojmy související s propagací. Poté tyto pojmy spojuji s úrovní propagace u firmy Turek & spol., s. r. o. Na základě rozhovoru s majitelem firmy …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the marketing of company Turek & spol., s. r. o. The aim of this study is to analyze the current marketing promotions of the company and to submit proposals that would lead to its improvement. The work defines the concepts connected with the promotion. Then these concepts unite with the level of promotion of your company Turek & spol., s. r. o. Based on an interview with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVEJDA, Jan. \textit{Analýza marketingové propagace firmy Turek \&{} spol., s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/3wwn2q/.
Jak správně citovat práci
ŠVEJDA, Jan. Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Podpora projektu ve smyslu Public relations
Vítězslav Jiroš -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
Veronika Dávidová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická