Začínající učitelka v mateřské škole – Jana HOŘEJŠÍ
Jana HOŘEJŠÍ
Bachelor's thesis
Začínající učitelka v mateřské škole
The beginning kindergarten teacher
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje začínajícím učitelům a jejich uvádění do praxe. Shrnuje požadavky na učitele mateřských škol, věnuje se jejich uvádění do praxe a zaměřuje se i na formy jejich sebereflexe či psychohygieny. Cílem práce je zjištění, jaké jsou prostředky pro uvádění do praxe a jaká podpora plyne pro začínající učitele od vedoucích pracovníků. Zda se liší představy o zaměstnání učitelů mateřských …viacAbstract:
The bachelor's thesis focuses on beginning teachers and their induction into practice. It summarizes the requirements for kindergarten teachers, focuses on their induction and focuses on forms of self-reflection or psycho-hygiene. The aim of the thesis is to find out what the means of induction are and whether the perceptions of employment of kindergarten teachers differ from reality. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Plachá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŘEJŠÍ, Jana. Začínající učitelka v mateřské škole. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Nursery School Teaching
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitelé geografie: očekávání a realita
Kateřina Prášilová -
Zkušenosti žen s péčí během porodu - očekávání a realita
Hana Novotná -
Datové schránky v ČR - původní očekávání a současná realita (vývoj projektu a jeho hodnocení)
Dominika Frolíková -
Datové schránky v ČR - původní očekávání a současná realita (vývoj projektu a jeho hodnocení)
Dagmar Koutská -
České turistické průvodce a cestopisy jako specifický pramen k poznávání společenských poměrů v Bosně a Hercegovině (období 1878-1918 a přelom 20. a 21. století)
Kristýna Vojtíšková -
Očekávání a realita sociálních vztahů u klientů vybraného domova pro seniory
Veronika Fialová -
Proces uvádění začínajících učitelů na prvním stupni základní školy pohledem jeho aktérů
Edita Staňková -
Třídní schůzky a začínající učitel
Lucie ŠURANSKÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva