Šárka Vanková

Bakalářská práce

Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch

The influence of social networks on wine consumer purchasing behaviour in relation to tourism
Anotace:
Většina firem využívá ke své propagaci především online marketing. Výjim-kou není ani tradiční odvětví vinařství. Ta díky sociálním sítím propagují své ori-ginální hodnoty a oslovují tak nové zákazníky. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda je pro vinařství vhodné využívat k prezentaci a propagaci sociální sítě. Pro naplně-ní cíle bylo v analytické části využito dotazníkové šetření, ze kterého bylo …více
Abstract:
Nowadays, companies are mainly using online marketing to promote them-selves. The traditional wine industry is no exception. Thanks to social media, win-eries promote their original values and get new customers. The aim of the bache-lor thesis is to find out whether it is appropriate for wineries to use social media for presentation and promotion. In order to achieve this goal, a questionnaire sur …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Makáň, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta