Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch – Šárka Vanková
Šárka Vanková
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
The influence of social networks on wine consumer purchasing behaviour in relation to tourism
Anotace:
Většina firem využívá ke své propagaci především online marketing. Výjim-kou není ani tradiční odvětví vinařství. Ta díky sociálním sítím propagují své ori-ginální hodnoty a oslovují tak nové zákazníky. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda je pro vinařství vhodné využívat k prezentaci a propagaci sociální sítě. Pro naplně-ní cíle bylo v analytické části využito dotazníkové šetření, ze kterého bylo …víceAbstract:
Nowadays, companies are mainly using online marketing to promote them-selves. The traditional wine industry is no exception. Thanks to social media, win-eries promote their original values and get new customers. The aim of the bache-lor thesis is to find out whether it is appropriate for wineries to use social media for presentation and promotion. In order to achieve this goal, a questionnaire sur …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Makáň, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitel v síti: povědomí uživatelů sociálních sítí o využívání jejich osobních údajů
Matěj Vokurka -
Strach z covidu-19 u uživatelů sociálních médií: Role pohlaví, sociálních médií jako zdroje informací, aktivity uživatelů, emocionální podpory a výskytu rozporuplných informací
Vendula Čermáková -
Hrozba sledování uživatelů na www prostřednictvím sociálních sítí
Barbora Dvořáková -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Využití influencer marketingu v kampani cílené na mladé uživatele sociálních sítí
Martina Urbanová -
Motivace uživatelů mladších třiceti let pro sdílení soukromých informací na sociálních sítích
Valentina Dusíková -
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Barbora Horanská -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ