Online advertising and its usage for a particular e-shop – Filip Adamec
Filip Adamec
Bachelor's thesis
Online advertising and its usage for a particular e-shop
Internetová reklama a její použití pro konkrétní e-shop
Abstract:
Práce se zabývá problematikou internetové reklamy ve vyhledávačích Google a Seznam. První kapitola popisuje marketing a digitalizaci, následuje zaměření na vznik online marketingu. Druhá kapitola se zabývá internetovou reklamou – základními formami, kanály pro inzerci či metrikami pro určení efektivity reklamy na internetu. Praktická část se zaměřuje na internetovou reklamu pro e-shop Sportinator.cz …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with online advertising on the Google and Seznam search engines. The first chapter describes marketing and digitization, with focus on the emergence of online marketing. The second chapter characterizes online advertising, its basic forms, channels for a placement, or metrics to assess the effectiveness of online advertising. The practical part refers to online advertising …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Šimková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights