Gamifikace a její využití v marketingu – Jakub Třeček
Jakub Třeček
Bakalářská práce
Gamifikace a její využití v marketingu
Gamification and its usage in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá představením pojmu gamifikace a jejím využitím jako marketingového nástroje. Cílem této práce je vysvětlit pojem a obsah gamifikace a pomocí komparace úspěšných gamifikačních konceptů identifikovat jejich společné vlastnosti. Na základě výstupů komparace jsou formulována doporučení pro úspěšné využití gamifikace jako marketingového nástroje. Práce je rozdělena na dvě …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis is focused on the explanation of term Gamification and its usage as a marketing tool. The aim of this thesis is to explain the term and the content of gamification and by comparing successful gamification concepts identify their common characteristics. Recommendations for successful implementation of gamification are based on the outputs form the comparation. Thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75805
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: David Šimek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75805
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Gamifikační prvky v aplikaci ALVAO Service Desk
Martin Šesták -
Mobile Application for Employees' On-Boarding
Matúš Kropuch -
Device control system and mobile application
Samuel Gocník -
Implementation of Mobile Fitness Application
Michal Čížek -
Mobile Application Marketing practices and strategies in Logistics
Anil Sezen -
Mobile Application Marketing Strategies and Practices in Logistics
Hüseyin Anil Sezen -
Návrh a implementace mobilní aplikace s prvky gamifikace pro zvýšení motivace pracovníků skladu
Jan Štípek -
Návrh a ověření mobilní aplikace implementující prvky gamifikace pro zlepšování adherence pacientů s diabetem 1. typu k léčbě
Jakub Racek