Jakub Třeček

Bakalářská práce

Gamifikace a její využití v marketingu

Gamification and its usage in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá představením pojmu gamifikace a jejím využitím jako marketingového nástroje. Cílem této práce je vysvětlit pojem a obsah gamifikace a pomocí komparace úspěšných gamifikačních konceptů identifikovat jejich společné vlastnosti. Na základě výstupů komparace jsou formulována doporučení pro úspěšné využití gamifikace jako marketingového nástroje. Práce je rozdělena na dvě …více
Abstract:
This Bachelor’s thesis is focused on the explanation of term Gamification and its usage as a marketing tool. The aim of this thesis is to explain the term and the content of gamification and by comparing successful gamification concepts identify their common characteristics. Recommendations for successful implementation of gamification are based on the outputs form the comparation. Thesis is divided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: David Šimek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75805