Analýza efektivity strategie sportovního sponzoringu Škoda Auto – Eliška Lichtenberková
Eliška Lichtenberková
Diplomová práce
Analýza efektivity strategie sportovního sponzoringu Škoda Auto
Analysis of the Effectiveness of the Sports Sponsorship Strategy at Škoda Auto a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě zhodnocení efektivity vybrané sportovní sponzoringové aktivity navrhnout vhodné nástroje k jejímu měření. Práce hodnotí úspěšnost hlavní sponzoringové aktivity Škoda Auto jakožto součástí strategického komunikačního plánu společnosti. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na definování základních složek komunikačního mixu a vztah společnosti Škoda Auto ke sponzoringu …víceAbstract:
The objective of the Master’s thesis is to propose appropriate tools for its measurement based on the evaluation of the effectiveness of the selected sports sponsoring activity. The thesis evaluates the success of Škoda Auto's main sponsoring activity as part of the company's strategic communication plan. The theoretical part of the thesis focuses on defining the basic components of the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90320
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedoucí: Vladimír Hönig
- Oponent: Petr Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90320
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Podpora sportu v rámci CSR společnosti SAZKA a.s.
Simona Koukalová -
Sponzoring jako marketingový nástroj
Rudolf Šída -
CSR a její vliv na rozhodování zákazníků
Eva Kulhanová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Irena Havlíková