Společenský význam vína ve vybraných kulturách – Bc. Petra JAVORKOVÁ
Bc. Petra JAVORKOVÁ
Diplomová práce
Společenský význam vína ve vybraných kulturách
Společenský význam vína v Čínské lidové republice
Social importance of wine in different cultures
Anotace:
Primárním cílem práce je na základě primárních a sekundárních zdrojů definovat, jak důležitou roli představují společenské a kulturní predispozice spotřebitele pro hodnocení nového produktu na trhu a jakým způsobem reflektuje tuto skutečnost výrobce. Předmětem diplomové práce je moravské víno jako produkt a jeho adaptaci na trhu vína Čínské lidové republiky, která se vyznačuje jak velkým potenciálem …víceAbstract:
The aim of this thesis is to define to what extent consumer's social and cultural predispositions influence the status of a product entering a new foreign market. The focus of the research is on the Moravian wines and introduction of the brands to China, a country of great marketing potential whose cultural characteristics, however, may build a barrier to the import. A status based theory is used as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Slavíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAVORKOVÁ, Petra. Společenský význam vína ve vybraných kulturách. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Vstup české firmy na čínský trh: Případová studie
Michal DÚBRAVA -
Logistický řetězec čínských e-commerce tržištích působící na B2C trhu cílený na český trh
Daniel Wesselý -
Přímé zahraniční investice ČLR do Evropy: faktory, trendy a dopady čínské investiční aktivity na evropský trh
Petra Holavová -
Zhodnocení vlivu Číny na trh s vínem
Eva Herčíková -
Bariéry vstupu na čínský trh
Anna Kadlčková -
Vstup českých malých a středních podniků na čínský trh
Jana Bizoňová -
Světový trh s automobily
Jana Slabejová -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva